Jump to content
Age of Civilizations

CyclistSteve

Gentleman
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    CyclistSteve reacted to LatvianKing1918 in Map Editor - AoC2   
    how to use it ?
  2. Like
    CyclistSteve reacted to MatijaVojnic in Germany Meme   
  3. Like
    CyclistSteve reacted to Wersjon in Lukasz: The editor is so simple! There's no way to F**k this up!   
    is it bird? is it a plane? no it's monster from Age of Civilization 2
  4. Haha
  5. Like
    CyclistSteve reacted to Lonathan in Lukasz: The editor is so simple! There's no way to F**k this up!   
    What type of crack cocaine did u smoke to make this? 
  6. Haha
  7. Like
    CyclistSteve reacted to Ilovethisgame2 in THE SECRET LIZARD IN THE MAP   
    Am I the only one seen that lizard?
                wait..                             is Łukasz a reptillian??                                    
     
  8. Like
    CyclistSteve reacted to Don_Colasanti in Every One Province Minor Ever   
    pretty self explanatory, lol

  9. Like
    CyclistSteve reacted to Lonathan in Age of Civilizations 3   
    Damn Aoc 999999999 lookin EPIC 
  10. Haha
    CyclistSteve reacted to GyLala in Age of Civilizations 3   
    🤔
  11. Haha
    CyclistSteve reacted to Ilovethisgame2 in A meme from meh   
  12. Like
    CyclistSteve reacted to Globin4060 in Small Nations Countryballs   
    I did this a long time ago, when everyone wanted the small countries to be in the game (Liechtenstein, Vatican...)
  13. Like
    CyclistSteve reacted to Slavic Comrade in Ottoman Empire vs Byzantine Empire in nutshell...   
    Every in me games, AI Byzantine Empire destroyed AI Ottoman Empire.

  14. Like
    CyclistSteve reacted to goktug14 in What's the worst Border Gore you saw in AoC2?   
    400% agressive or eternal war?
  15. Like
    CyclistSteve reacted to Baked Beans in What's the worst Border Gore you saw in AoC2?   
    i really can't remember any since i've seen so many of them
  16. Like
    CyclistSteve reacted to Lativ in Italy   
    someone: hey, look! Italy is on discount!
    everyone: on it!
     
     
    it's what messing with alliances in the editor can do :v

  17. Haha
    CyclistSteve reacted to BrakeCoachStudios in Your Last Screenshot   
    its not ww2 but whatever
  18. Like
    CyclistSteve reacted to Shiite in Your Last Screenshot   
  19. Like
    CyclistSteve reacted to NESS in I just conqured all Provinces   
    So have I 
    🇷🇺

  20. Like
    CyclistSteve reacted to JustAnUser in I just conqured all Provinces   
    What about taxing them so much that most of them revolt against you? I would love to see how the world would be after they gain their independence.
  21. Like
    CyclistSteve reacted to Ilovethisgame2 in Hidden AoC Civilization?!   
    I found family guy
  22. Like
    CyclistSteve reacted to CassalettIV in Hidden AoC Civilization?!   
    There are many hidden civs. I once saw "Papers, please" in the list.
  23. Like
    CyclistSteve reacted to Kamepin UA in Hidden AoC Civilization?!   
    nah everyone knows about it
    its led by lukasz too
  24. Like
    CyclistSteve reacted to Pap in Nazi Germany 2.0   
    I'm from brazil 
    this is why the name of the countries are diferent 
    NEIN NEIN NEIN NEIN

  25. Like
    CyclistSteve reacted to Ilovethisgame2 in Neutral has a capital   
    wtf
×
×
  • Create New...