Jump to content
Age of History Games
  1. Duke_of_Tiete

Duke_of_Tiete

• Similar Content

• By Diego
      A GREAT MOD FROM ME!! THE GREAT DIEGO I DE PERSIA!!
      VENI VIDI VICI, a mod designed to bring the Imperator: Rome experience to Ages of History. 
      PLANNED FEATURES
      all of the imperator civilizations (some hundred, maybe a thousand) New leaders!! around 8-9,000 provinces Improved UI JOIN THE DISCORD: https://discord.gg/hymrDTj
      LANGUAGES
      at the moment only Spanish and English translations are planned, if you want your language to be added, join the discord to apply
      PLANNED MAPS
      Base Imperator EU4 map Omniluxia The Bronze Age Gladio et Sale+base map Greater Earth Project Earth? Mundus Poenicus (smol) GOVERNMENTS 
      Democratic Republic  Aristocratic Republic  Oligarchic Republic  Plutocratic Republic  Theocratic Republic Athenian Republic Autocratic Monarchy  Aristocratic Monarchy   Stratocratic Monarchy  Theocratic Monarchy  Plutocratic Monarchy Dictatorship Empire Imperial Cult Migratory Tribe  Settled Tribe  Federated Tribe PLANNED SCENARIOS (Imperator base map)
      Imperator (just the base map, no events) Imperator (base map - vassals) Imperator+ (base map + events) The Bronze Age Gladio Et Sale Light 559 BC 1204 280 BC rome 2 grand campaign rome 2 rise of the republic rome 2 wrath of sparta rome 2 empire divided attila CREDITS:
      Gladio Et Sale mod team
      Omniluxia mod team
      Bronze Age mod team
      A Broken World mod team
      Antzz (kokakolabrooo on the forum)
    • By Dolphin General
      (I'm sorry if my english is bad, of course for the brazilians I will translate)
      (me desculpa pelo meu inglês ruim, é claro que pros brasileiros eu foi traduzir)
      ### ENGLISH
      So, Brazil is a BIG country, but in AoC2 it's a medium country and it has a interesting history that isn't represented well in the default game. 
      Because of that, in the mod I'm woking now, Brazil and its close regions or countries (Argentina, Uruguay, Paraguay, Bolivia, half of Peru, the Guyanas and a little bit of Venezuela and Chile) will recive a new map, with a new satellite background, new provinces (of course focused on Brazil) and some more scenarios (all based on Brazil's history).
      I will post some advances here, like the done parts of the map and the scenarios made
      ### PORTUGUESE
      Então, o Brasil é um país GRANDE, mas no AoC2 é médio, o país tem uma história interessante na qual não é bem representada no jogo normalmente.
      Por causa disso, no mod que estou trabalhando neste momento, Brasil e suas regiões mais perto (Argentina, Uruguai, Paraguai, metade do peru, as Guianas e um pouco da Venezuela e Chile) vão receber um novo mapa, com um fundo "estilo satélite", novas províncias (é claro, focadas no Brasil) e uns cenários (todos baseados na história do Brasil). 
      Eu vou postar aqui alguns avanços, como as partes prontas do mapa e os cenários até então feitos.
    • By ProvinceOfSaoPaulo
      olá, eu creio que pelo menos alguns devem me conhecer (ou não, não sei), pois bem, estou começando um mod no aoc2 que vai ser "alternativo", procuro pessoas que sabem fazer/modificar os/as mapas, provincias, bandeiras, musicas de fundo, etc.
      Sobre o projeto que vou fazer, é um mundo alternativo, todos os paises possuem eventos e historias complexas, de inicio, a meta do projeto é ter pelo menos 2 cenarios apenas e ambos vao ter varios paises diferentes e com eventos em todos os paises.
      Se Você se interessar pelo projeto, por favor, entrar em contato pelo server de modder no discord ( https://discord.gg/rTbQpqehcS ).
      Obs.: se vc não tiver discord,  pode conversar por aqui mesmo, mas isso vai dificultar na criação do mod.)

• By MarxRm
      🙂👌 Sum of em just RM
      You can find there lot of maps
      https://aoc2maps.blogspot.com/
    • By GyLala
      Grid 1024 Map

DOWNLOAD: https://drive.google.com/file/d/1EgvCJEhWdNuwRubNWykFj3afzuip-qt3/view?usp=sharing
  • Popular Now

• Our picks

• Tell a friend

Love Age of History Games? Tell a friend!

• Create New...