Age of History 3
SpinoPL

1825 Gdyby Napoleon wygrał

stworzyłem nowy scenariusz gdzie Napoleon wygrywa swoje wojny, na razie jest tylko Ameryka Północna, Europa i wybrzeże Afryki i nie ma w nim na razie wydarzeń. Podawajcie swoje pomysły jakie wydarzenia dodać jakie państwa, stwórzmy cały świat od początku XD. Mam też inny scenariusz ale nie było pod nim żadnego odzewu wiec skończyłem nad nim pracę, nazywał się 1830 dodałem do niego Chiny i wydarzenia związane z rewolucją w Chinach nowe państwa w Europie i tym podobne. Liczę że ten scenariusz się wam spodoba 😜

1551000813093nyzsjcwi.rar

I created a new scenario where Napoleon wins his wars, for now there is only North America, Europe and the coast of Africa and there are no events in it yet. Give your ideas what events to add which countries, let's create the whole world from the beginning of the XD. I also have a different script but there was no response under it, so I finished the work on it, it was called 1830, I added China and events related to the revolution in China to new countries in Europe and the like. I hope that this scenario will appeal to you 😜