Jump to content
Age of History Games
Mateus

Aumento da comunidade BR

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Dolphin General
      (I'm sorry if my english is bad, of course for the brazilians I will translate)
      (me desculpa pelo meu inglês ruim, é claro que pros brasileiros eu foi traduzir)
      ### ENGLISH
      So, Brazil is a BIG country, but in AoC2 it's a medium country and it has a interesting history that isn't represented well in the default game. 
      Because of that, in the mod I'm woking now, Brazil and its close regions or countries (Argentina, Uruguay, Paraguay, Bolivia, half of Peru, the Guyanas and a little bit of Venezuela and Chile) will recive a new map, with a new satellite background, new provinces (of course focused on Brazil) and some more scenarios (all based on Brazil's history).
      I will post some advances here, like the done parts of the map and the scenarios made
      ### PORTUGUESE
      Então, o Brasil é um país GRANDE, mas no AoC2 é médio, o país tem uma história interessante na qual não é bem representada no jogo normalmente.
      Por causa disso, no mod que estou trabalhando neste momento, Brasil e suas regiões mais perto (Argentina, Uruguai, Paraguai, metade do peru, as Guianas e um pouco da Venezuela e Chile) vão receber um novo mapa, com um fundo "estilo satélite", novas províncias (é claro, focadas no Brasil) e uns cenários (todos baseados na história do Brasil). 
      Eu vou postar aqui alguns avanços, como as partes prontas do mapa e os cenários até então feitos.
    • By ProvinceOfSaoPaulo
      olá, eu creio que pelo menos alguns devem me conhecer (ou não, não sei), pois bem, estou começando um mod no aoc2 que vai ser "alternativo", procuro pessoas que sabem fazer/modificar os/as mapas, provincias, bandeiras, musicas de fundo, etc.
      Sobre o projeto que vou fazer, é um mundo alternativo, todos os paises possuem eventos e historias complexas, de inicio, a meta do projeto é ter pelo menos 2 cenarios apenas e ambos vao ter varios paises diferentes e com eventos em todos os paises.
      Se Você se interessar pelo projeto, por favor, entrar em contato pelo server de modder no discord ( https://discord.gg/rTbQpqehcS ).
      Obs.: se vc não tiver discord,  pode conversar por aqui mesmo, mas isso vai dificultar na criação do mod.)

• By Duke_of_Tiete
      So, I'm working on a map, an it will be about the municipalities of my state, São Paulo, Brazil. If anyone is interested on it I may post some screenshots of my progress.
      Edit: Vô parar de lamber bota de anglófono aqui e postar só em ingês. Duvido muito q alguém fora da comunidade BR daqui se interesse então é nois.
    • By Some user
      I made (for fun) a scenario based on a real "revolution" of independence here in Brazil.

*Called "The South is my country" that would create a union between the states of Paraná, Santa Catarina and Rio Grande do Sul.
      So I decided to put this union on the scenario of Brazil, which by the way, I see many Brazilians playing, and I like to play it too.
      Hope you like it ❤️

(Also, the flag is from the union, I didn't create it)

Custom Civ.zip Brazil with South Union.zip
    • By Some user
      This is a very random scenario that I did for fun.
      But practically I thought... how would the world be if the Canada-Brazil union existed?
      The idea originally came from a friend of mine (@kittyfelix55 on Instagram), and I decided to put it on Age Of Civilizations 2.
      Hope you like it~

Downloads:

Modern World but i put Canazil.zip Custom Civi.zip
  • Popular Now

• Our picks

• Tell a friend

Love Age of History Games? Tell a friend!

• Create New...