Kiwi 150 Posted April 15, 2024 (edited) Skorzystaj z bezpośredniego dostępu do Tłumacza Google. Erros ortográficos estarão prezentuje. Widziałem ten profil, gdy przeglądałem kanał YouTube „Age of History 3-TEMA” i na tym koncie zamieścił się film edytujący grę i był to film, którego nigdy nie publikowałeś na kanale @Łukasz Jakowski. Jestem naprawdę zdezorientowany Edited April 15, 2024 by Kiwi Wayne23lololh 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kiwi 150 Posted April 15, 2024 (edited) 2 horas atrás, Kiwi disse: Skorzystaj z bezpośredniego dostępu do Tłumacza Google. Erros ortográficos serão prezentuje. Widziałem ten perfil, gdy przeglądałem kanał YouTube “Age of History 3-TEMA” e na tym koncie zamieścił się film edytujący grę e był to film, którego nigdy nie publikowałeś no canal @Łukasz Jakowski. Jestem naprawdę zdezorientowany Meu tradutor errou e acabou sendo em polonês, mas eu queria dizer o seguinte: estava navegando no canal "Age of history 3-TEMA", que é algo que faço e pesquiso com frequência e encontrei esse canal a princípio pensei era um canal de fãs como qualquer outro, porém, ele tinha um vídeo que nunca havia sido postado no canal principal (nesses 32 minutos ele só fixa onde estão os nomes das cidades da América do Norte) como apenas o player tem acesso ao jogo @Łukasz Jakowski eu queria saber se talvez ele (Jakowski) tenha postado esse vídeo enquanto eu não estava no celular Edited April 15, 2024 by Kiwi Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 15, 2024 man, you just invente the polish-brazilian language Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Kiwi 150 Posted April 20, 2024 On 4/15/2024 at 5:42 AM, Alexey Navalny said: man, you just invente the polish-brazilian language Hahahahahaha True da True Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...