Age of History 3
BaronVon016

DOWNLOAD NOW PATCH 0.3!!! (For PC and Mobile) ↓ | Gathering Storm 1936 (HOI4 STYLE) - A Conqueror´s II mod ✠

I dont like how the map does not look like the map in hoi4 for example in real life egypt is independent but in hoi4 its not just the princely states in the british raj, so i suggest that you just copy the map in hoi4 cause its seems better to me and players playing as britain would frustrated of the complication of the border

On 6/8/2021 at 8:22 PM, The Great Commander said:

I dont like how the map does not look like the map in hoi4 for example in real life egypt is independent but in hoi4 its not just the princely states in the british raj, so i suggest that you just copy the map in hoi4 cause its seems better to me and players playing as britain would frustrated of the complication of the border

The map is made and edited to look like the following image:a14689fab03272baa99838ccb92e9c13.jpg

Although the countries and the terrain lack relief and improvements with the rivers that are shown in dark color, it is something very similar, and regarding the borders, in HOI4 it is like this, I will change it if many people do not like it, but the basic idea of the mod is precisely to make it as similar as possible to HOI4

Edited by BaronVon016

On 5/24/2021 at 7:37 AM, BaronVon016 said:

Merhaba, merhaba! Forumda yeniyim ve bu oyunun en sevdiğim modunun 1.5 güncellemesinden yararlanarak, 1936'daki Hearts of Iron IV'ünkine çok benzer bir senaryo başlatmak istedim, diğerlerinden farklı olarak, hem siyasi hem de her ulusa özgü yaklaşım dallarını taklit edeceğim.

- Evet, doğrudan bağlantıyı aramak için geldiğinizi ve hiçbir şey okumayı düşünmediğinizi biliyorum, bu yüzden ayı: ➪ İnDİr LİnKİ ⇶ https://www.mediafire.com/file/uydwa7us3peispm/Gathering+Storm+1936+MOD.rar/file (PC sürümü) Mobil sürüm birkaç saat içinde çıkacak Discord sunucumuza katılın!

https://discord.gg/fJX6QHVSjn
Bu mod olacak:
➢ Avrupa'nın büyük bir kısmı için odak ağaçları. - Süreç içinde...
➢ Kendi renk paleti. ✔
➢ Yeni ve Özel HUD
➢ Özel Yazı Tipi.

➢ Neredeyse Avrupa ülkesi ✔ başına ➢
+60 etkinlik kutusuna özel tasarım
yeni sesler (Hearts Of Iron IV'ten) ➢ ✔.➢ Yeni arka plan müziği.
✔ (daha fazla arka plan müziği için önerileri kabul ediyorum)
➢ Yeni imleç.
✔ ➢ Her ideoloji için ➢ Liderler ✔ yeni simgeler mevcuttur. - Bu uygulama Conquerors'un 4. güncellemesine kadar askıya alınmıştır.

komünist, faşist ve bazı büyük ülkeler
için ➢ İstihbarat teşkilatı sistemi ➢ Odak ağaçları olacak ülkeler ❖ yeni arka planmenüsü:
-Almanya
-Fransa

-Türkiye

-İspanya -İngiltere (birleşik krallık)
-İtalya -ABD -Japonya
-Çin
❖ Gelecekteki oyungüncellemelerinde odak ağaçlarına sahip olacak ülkeler:

-Macaristan
-Kanada -Meksika
-Bulgaristan
-Yunanistan
-Avustralya

Changelog 22/3/21: HUD ve sesteki estetik değişiklikler neredeyse tamamen tamamlandı. Changelog 23/3/21: Alman siyasi odak ağacı ve "Dört Yıllık Plan" odak ağacı tamamlandı.

(Rheinland ve Anschluss odak ağacını bekliyor). changelog25/3/21 ✉: Odak ağaçları artık her 2 ayda bir (60 gün) serpiştiriliyor.

Changelog 25/3/21 - 11:08: Alman Odak Ağaçları bitti, Fransa'nın odak ağaçlarıyla başladım bile.

Changelog 27/3/21: Almanya'daki tüm odak ağaçları kesinleşti.

Changelog 29/3/21: Okyanus rengi HOI4'e benzer daha koyu maviye dönüştü.

Changelog 8/4/21: MOD'a her türlü yardımı almak için bir Discord sunucusu oluşturuldu.

https://discord.gg/fJX6QHVSjnChangelog 10/4/21: Ana oyun menüsü için bir arka plan, medeniyetler oluşturmak için yeni bir sistem ve komünist ve faşist ülkeler için bir istihbarat sistemi eklendi.

Changelog 21/4/21: Fransız odak ağacı ❖ tamamlandı Not: -Bunu çevirmen yardımıyla yazdım-Milliyetçilik Güçtür'ün yarattığı bir harita kullandım

757577.png

Why are there no rivers (example: rivers in Spain.)