Age of History 3

2 hours ago, KubaAOHII said:

kiedy bedzie mozna pobrac? bo fajnie ise zapowiada

Jeszcze muszę zrobić obie Ameryki i Australię (w której skład wchodzi jeszcze Oceania). Zrobiłem kilka eventów dla Jugosławii do 2002 (po obaleniu Slobodana). Jeszcze muszę zrobić ściężkę dla:

• Białorusi

• Rosji

• Jugosławii (oraz dla Serbii i Czarnogóry po rozpadzie)

• Chiń (komunistycznych i Tajwanu)

Tak szczerze to miałem jeszcze robić eventy dla Polski, ale te oddam komuś innemu (już zapronowałem jednej osobie, ale na razie pracuje nad innym modem. Czekam aż wydadzą pierwszą wersje ich moda to wtedy może ten ktoś będzie chciał przejąć Polskę)

oraz jeszcze będzie trzeba poszukać dev'ów dla:

• Obu Ameryk

• Reszty Europy

• Indii

• Bliskiego Wschodu

• I wielu innych

Do końca roku może wyjdzie pierwsza wersja, ale do tego jeszcze długa droga. W dodatku u mnie jest obecny okres (będę przechodzić z podstawówki do Liceum. Do tego jeszcze dochodzą egzaminy i oceny) więc czasu już aż tak dużo nie mam. Może Tajwan też komuś oddam, ale zobaczymy

On 4/21/2024 at 4:01 PM, Historyk said:

Yes I'm part of team that want to expose uwut and Yes I'm proud of this amd Yes I'm not proud of that Łukasz just closed that topic (Łukasz to nie PRL. Dzisiaj jest wolność słowa)

Co niby takiego zrobil uwut

3 hours ago, Historyk said:

Banował każdego kto go krytykował. Nie przejmował się zgłoszeniami bugów. Port uwut engine na android był tak zrobiony że się normalnie grać nie dało

aha

https://discord.gg/VkAA6tCQ4t Currently, this is the BEST AOH2 discord server... I have changed my mind about CENTCANTSPELL, he is no longer the super low value male he used to be. You will find celebrities in here, like Achour "The Janny", Wafflestein "The Gets-No-Bitches" and Senko "The-Gets-No-Men"!!! Join now and reserve your spot among the 1.5th AOH3 elite! TRUMP2024!

You are bot don't you?

5 minutes ago, trumpvoter2024 said:

https://discord.gg/VkAA6tCQ4t Currently, this is the BEST AOH2 discord server... I have changed my mind about CENTCANTSPELL, he is no longer the super low value male he used to be. You will find celebrities in here, like Achour "The Janny", Wafflestein "The Gets-No-Bitches" and Senko "The-Gets-No-Men"!!! Join now and reserve your spot among the 1.5th AOH3 elite! TRUMP2024!