Age of History 3
Mad10Paul

Gra się baguje

Mam problem z grą już od 27.04.2019.

Gra się normalnie odpala ale kiedy chce kontynuować rozgrywkę to nie mogę już nic zrobić. Rundy stoją w miejscu i nie mogę dalej grać. Kiedy włączam dyplomacje z innym państwem to zaczyna ona mrugać i pojawia się w połowie. Nie sprawdzałem co z innymi funkcjami.

Dziękuje za wysłuchanie i proszę o szybkie naprawienie błędu lub wskazanie co mam zrobić.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I have problem with game yet for 27 April 2019.

Game is a normal switched on but when i want continue playsment in that time i cant do anythink yet. Round stand and i cant continue the game. When i switched on dyplomation with diffrent country then begining blink and appears in half. I dont looking what about diffrent function.

Thank you for listen to me and please for quickly repair the mistake or show me what i should doing.